Arno Lubrun, directeur Microsoft reclame, vertelt welke 3 trends zegt Jaar belangrijk zijn VOOR Adverteerders: Geïntegreerde campagnes, social media en mobile. ALS voorbeelden noemt HIJ de Geïntegreerde Avatar-en de sociale Canon-campagne. In De Praktijk rechts ziet HIJ rossen vaker langetermijn-oplossingen, zoals MSN Samenwerking voldaan Unilever Yunomi.
Video Rating: 0 / 5

CANAL + reclame, gecreëerd door het reclamebureau BETC Euro RSCG, cinematografische kwaliteit. Te lanceren deze nieuwe campagne, BETC een film geproduceerd dat Canal + de positie verbetert als toonaangevende maker: DE KAST. De film verenigt kwaliteit, humor, originaliteit en een vleugje brutaliteit die inherent zijn aan de merken communicatie: Onderschat nooit de kracht van een groot verhaal. Merk: Canal + Agentschap: BETC EURO RSCG Agentschap Promotores: Raphaël De Andreis Alexandre George François Brogi Clemence Körber Creative Director: Stephane Xiberras Art Director: Eric Astorgue, Julien Schmitt Copywriter: Jean-Christophe Royer tv-producent: Isabelle Menard Fotografie Regie: Joost van Gelder Editor: Jono GRIFFITH Regie: Matthijs van Heijningen Production Company: soixante QUINZE Geluid: KOUZ Productie Post-productie: Mikros Image
Video Rating: 0 / 5

Tip van Debby op vrijdag, 11 Feb 2011 :

Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op internetsuccesgids.nl. Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag.

Online heb je toegang tot het membershipsite van het miljonairs model met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers. Het is echt het proberen waard! Succes