Reclame reclame producten aan tieners

artikel door Jack Scott

De tiener markt is uitdagend en opvallend kosten-effectief. Hun steeds veranderende passies en houdt maken het moeilijk om ze te krijgen als een markt. Veel mensen zijn jarenlang bezig geweest het bestuderen van hun acties en keuzes ten aanzien van gekochte artikelen en reclame. Studies hebben gesloten tieners te accepteren versnelling in hun dagelijks leven als hun vrienden bereid zijn om hetzelfde te doen. Mannen en vrouwen moet worden gericht om succesvol te zijn in de gehele sector.

Tieners live voor “Freebee’s” of het is een baseball pet of een springkussen bal die zij zullen nemen en gebruiken voor een verschillende lengte van de tijd. De tijd gebruikt maakt niet uit want ze zijn onwaarschijnlijk dat het weggooien na gebruik om die reden de promotionele product zal in het zicht worden bewaard tot de volgende lente schoonmaak. Als dat de campagne is productief, niet alleen de tieners gezien het product of de dienst die zij hebben genomen naar huis om hun ouders te bekijken.

Een ander idee is hen een alledaagse oplossing in een felle kleur. Neon kleuren trekken het oog van de tiener aan het product. Zij zullen vasthouden aan het product, omdat de neon kleuren zullen anderen aan te trekken om hen. Na het zien, praten, of het doorgeven het stuk slechts een tiener, ten minste vijf van zijn of haar vrienden hebben gezien dat de businessname en / product. Het veranderen van de kleur van een product is de gemakkelijkste manier om de pre-volwassen economie heeft op de promotie en draagt of gebruikt voordat vergeten over het te verzekeren.

De locatie van de promotie moeten muziek die een beroep op de demografische. Als ze hoort een liedje dat ze als ze gaan aan de bevordering herinneren wanneer ze ooit hoor het lied herhaald. Plaats een paar energieke, uitgaande mensen die vergelijkbaar zijn in leeftijd in en rond de locatie om hype van de promotie en tieners zal kudde naar de reclame evenement of product.

Ten slotte sector van de gebeurtenis of goed in bekende locaties. Adverteren of post op de kansspelen, zoekmachine, en kleding websites. Hebben het evenement in een plaats waar tieners normaal zien dat er vrienden, gaan winkelen, of besteden er de tijd. Markt in dezelfde locaties met behulp van andere tieners. Hebben sommige personen op deze locaties het uitdelen flyers of andere promotionele items uit.

Het aanbieden van een reclame-evenement om tieners is moeilijk, maar aanpassen aan hun snelle levensstijl en kapitaliseren op hun aantrekking tot gesprek, kleur, en gratis goederen zijn de beste en meest effectieve manieren om de ongrijpbare markt te veroveren.

Over de auteur

Er zijn veel verschillende soorten van gedrukte mok, dat maken prachtige evenement giveaways. Mooie gedrukte mokken zijn zo handig dat iedereen van hen houdt.

Gevonden via:

  • opgeven voor reclame
  • opgeven voor een reclame
Tip van Debby op maandag, 24 Jan 2011 :

Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op internetsuccesgids.nl. Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag.

Online heb je toegang tot het membershipsite van het miljonairs model met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers. Het is echt het proberen waard! Succes