betere reclame Project hernoemt als Evidon
NEW YORK – (BUSINESS WIRE) – digitale arm Publicis ‘VivaKi,’ s lands grootste digitale koper, heeft zich aangesloten bij GroupM in het werken met betere reclame, waarvan het merk is aan het veranderen om Evidon.
Lees meer over Business Wire


Reclame – Afdeling Communicatie
“Negen uur” per dag is verhuisd naar een nieuwe locatie: 53, Sfantul Petru Tei Street, 2e district, Boekarest. Telefoonnummers blijven ongewijzigd: 021.3177134/35/36.
Lees meer over Nine O’Clock


Celebrity Endossementen niet echt bijdragen tot dingen verkopen [Reclame]
# Reclame Volgens een nieuwe studie door Advertising Age, beroemdheid aantekeningen zijn verrassend ineffectief in vergelijking met niet-celebrity reclame. In feite een vijfde van de beroemdheid advertenties gekwetst reclame-effectiviteit. Beroemdheden zullen moeten smaak dingen beginnen zijn gratis, zoals de rest van ons. Meer »
Lees meer over Gawker

Tip van Debby op zondag, 16 Jan 2011 :

Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op internetsuccesgids.nl. Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag.

Online heb je toegang tot het membershipsite van het miljonairs model met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers. Het is echt het proberen waard! Succes