versterker Reclame – Reclame in moeilijke economische tijden is een Must

artikel door Tim Beste

Er is een oud gezegde in ons bedrijf: “In goede tijden moet je reclame Maar in slechte tijden, je moet.”

Natuurlijk, een jongen die is eigenaar van een reclamebureau zou zeggen dat <. / p> een keer, maar krijg je rond de voor de hand liggende verkoopgesprek, het is echt waar. Op Versterker Reclame, adviseren wij al onze klanten dat de reclame is als het werken met een effectenmakelaar. Onder andere, is reclame te investeren in de toekomst van een merk. Tuurlijk, iedereen wil een rendement op hun investering, en ja, ik ben zeker erkennen dat het verlangen naar een terugkeer wil eerder dan later. Maar de aandelenmarkt doet dat vaak niet op die manier. Evenmin de markt. Het beste type van het merk strategie is er een die de plannen voor de lange termijn. Deze vorm van adverteren gaat niet weg wanneer de dingen gaan meppen met de economie. In feite, het verhoogt.

Zo, we zitten in de ergste economie sinds de jaren 1930, en wat is Allstate Insurance aan het doen? Mijn bronnen vertellen me van het bedrijf is toenemende media koopt. Ze zijn woordvoerder, Dennis Haysbert, is ons te vertellen dat we in de slechtste economie in 70 jaar, maar dat we er doorheen. En we zullen. En Allstate gaat helpen door het doen van die en die. In feite, Dennis vertelt ons dat Allstate begrijpt uitdagende tijden, omdat het bedrijf begon in het midden van een economische depressie terug in 1931.

Dit is vrij slimme marketing. Allstate is inleven in de consument, terwijl ze verkopen. Ze zijn ook te profiteren van de beschikbare media tijd en planten op lange termijn zaden. Ook al is het leven vol verandering, de mensen niet van verandering. En in de toekomst maanden en jaren bij de klanten denken van verzekering, ze zullen moeten top-of-mind awareness en voorkeur bij het bedrijf dat nooit weg gegaan in de markt. Dus, terwijl andere verzekeringsmaatschappijen bezuinigen op reclame in het zelfde van het opslaan van een bok, want het land is in de economische beweging, is Allstate eigenlijk steeds meer marktaandeel.

Denk je dat ik verkeerd ben? Denk nog eens na, Coke, Tide, McDonalds – ze zijn allemaal nummer een in hun respectieve merk categorieën en ze nooit, nooit stoppen met reclame. In feite, heb ik gemerkt dat als de economie zakt lager, de billboards voor Coke lijkt te verhogen. Immers, wat meer is Amerikaan, meer troost dan een cola? Het is strategisch denken als deze die ervoor zorgt dat Coke producten Pepsi-producten 17 tot en met 1 outsell. En terwijl de Amerikaanse autobedrijven bezuinigen op ad-budgetten, zijn een andere auto bedrijven als Hyundai krijgt serieuze aandacht uit nieuwe klanten door met een constante aanwezigheid in de media met berichten over empathische brandstofkosten en de economie.

Natuurlijk, er is een Catch-22 op dit alles. Op dit moment zijn beleggers vertellen hun makelaars: “Ja, ik weet dat ik moet kopen voorraden wanneer de markt naar beneden is en de prijzen zijn goedkoop, maar ik niet het geld hebben..” Het is het dezelfde zorg met bedrijven. In theorie zouden ze wilt blijven adverteren, maar in praktische, snijden, dat ad-begroting is het opslaan van materiële dollar. Hier is de oplossing, geheel te voorkomen dat de Catch-22 door simpelweg overweegt uw advertentie budget als onaantastbaar en blijven de cursus. In feite, zelfs verhogen het zou slim zijn. Ik besef ten volle dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral voor kleinere bedrijven met minder dan zeven cijfers advertentie budgetten. Maar als het gaat om consumptiegoederen en-diensten, vergeet niet, mensen aangetrokken worden tot welke constante is. Het is eenvoudig de menselijke natuur. En niets serveert een merk beter is dan de samenhang en zelfs empathie voor de wereld om ons heen.

In goede tijden, je moet adverteren. Maar in slechte tijden, moet u!

Over de schrijver

versterker Reclame, voorheen Frank Best International, De Nashville reclamebureau dat Klanten laten hun grote agentschappen voor. Gelegen in het hart van Music City, Versterker Reclame ontploffing creatieve ideeën die resultaten voor de lokale, regionale en nationale klanten.

Versterker Reclame

genereren

Tip van Debby op vrijdag, 14 Jan 2011 :

Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op internetsuccesgids.nl. Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag.

Online heb je toegang tot het membershipsite van het miljonairs model met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers. Het is echt het proberen waard! Succes