Pay Per Click Advertising: Reclame die klikken

artikel door Amaan Goyal

Pay per click (PPC) reclame is een business model dat wordt gebruikt in internet marketing. Het is in de volksmond gebruikt in online marketing netwerken, zoekmachines en content websites. Het concept van PPC marketing is zeer geaccepteerd door adverteerders en website-eigenaren zowel omdat zij gedijt in een wederzijds voordelige relatie.

Met PPC marketing, online betalen adverteerders website-eigenaren elke keer dat een gekwalificeerde gebruiker klikken op hun PPC advertenties regisseren naar hun website. Door gekwalificeerd, bedoelen we die andere dan de eigenaar van deze website of een clicker de adverteerder acht onbetrouwbaar. Normen worden vastgesteld, geografische of technische, om website-eigenaren voorkomen te klikken op hun eigen advertenties.

Online adverteerders actief bod voor zoekwoorden die zij van belang achten voor hun gerichte markt. Trefwoord onderzoek, dus bewijst van vitaal belang in PPC campagnes. Websites die PPC advertenties functie, zoals Google Adwords of Yahoo Search Marketing, vaker wel dan niet PPC-advertenties die gerelateerd zijn aan elk van deze websites ‘niche of doelgroep functie. Dit is logisch omdat de websites ‘bezoekers zijn waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in de weergegeven advertenties om dezelfde reden dat zij de website bezocht in de eerste plaats.

Pay per click online marketing kan worden onderverdeeld in gesponsord (of trefwoord) wedstrijd en Content Match. Content sites, zoals blogs en nieuwsbrieven, soms automatisch onder PPC functies, waarbij gebruikers de mogelijkheid om te kiezen wat types advertenties die ze willen om te laten zien voor hen om inkomsten te genereren. Soms kan de website-eigenaar beslissen waar hij wil dat de PPC-advertenties worden geplaatst. Google Adwords voor een, werken samen met www.blogger.com, maakt zelfs suggesties met betrekking tot de strategische plaatsing van advertenties. Een ander voorbeeld zou Yahoo Search Marketing, welke advertenties worden gepubliceerd op websites van partners distribueert. Overeenstemt met de inhoud kan ook worden toegepast op e-mailcampagnes.

In het geval van een trefwoord of een gesponsorde wedstrijd, geïnteresseerde adverteerders toe te passen door te bieden op trefwoorden. De gesponsorde links worden altijd geplaatst boven of naast de ‘organische’ of de onbetaalde results.The kosten per klik op PPC-advertenties variëren, afhankelijk van de sponsors en het niveau van de competitie rond een bepaald trefwoord. Dit betekent dat PPC-advertenties gericht op populaire trefwoorden of zinnen kosten hoger voor elke klik op de grote zoekmachines. Trefwoorden zijn de meest vitale elementen in PPC marketing. De plaatsing van de PPC-advertenties, wanneer een bepaald trefwoord is gezocht, hangt af van hoeveel de adverteerders bod voor de genoemde trefwoord.

Pay-per-klik-programma’s kunnen ook worden gespecificeerd voor product of dienst zoekt. Het hangt af van zoekmachine bedrijven als ze willen hun PPC-advertenties zet onder meer dan een categorie. Er is wat wij product motoren of product vergelijken motoren bellen. Zij bieden een lijst met gerelateerde adverteerders voor elk product gezocht. De hogere betalende adverteerders zijn natuurlijk, geplaatst op de top van de lijst. Zij kunnen ook gebruik maken van de pay-per-klik model, maar niet de hele tijd. Voorbeelden van producten motoren onder Google Product Search en Shopping.com. Iedereen kon hebben doorgaans hun producten hier vermeld, maar ze zijn meestal verplicht om product aan te bieden-feeds.

Het enige nadeel van de PPC-reclame, misschien is dat het kan een beetje te duur. Onnodig te zeggen, is het gebruik van PPC-advertenties op de website van marketing bewezen zeer effectief te zijn met de resultaten gegarandeerd minuten na inschrijving.

Over de auteur

Maan Goyal is een SEO & SEM deskundige. Hij is de CEO en oprichter van Greymindz LLC is gevestigd in Arizona, het verstrekken van betaalbare en innovatieve zoekmachine optimalisatie en Internet marketing solutions.Check uit voor al uw PPC marketing en zoekmachine optimalisatie nodig heeft.

Tip van Debby op dinsdag, 11 Jan 2011 :

Het verdien model waar je het over hebt is nieuw. Je kan meer informatie inwinnen op internetsuccesgids.nl. Ik ben met succes lid geworden. De inschrijving had ik er binnen één week uit. Ik steek nu elke week 3 a 4 uur in mijn Online model en verdien tussen de 40 en 60 euro per dag.

Online heb je toegang tot het membershipsite van het miljonairs model met (video) handleidingen, een interactief leercentrum voor al je vragen en contacten met andere deelnemers. Het is echt het proberen waard! Succes